Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Παραμονή Γενεθλίων της Α! vol. 2

Εγώ λοιπόν είμαι η εορτάζουσα! Είμαι η Α και σαν σήμερα, πρίν από αρκετά χρόνια (εεε! μην με ρωτάτε πρίν πόσα...) γεννήθηκα στην όμορφη Αθήνα. Όπως σας είπε και η πολύ καλή μου φίλη Ε στο Παραμονή Γενεθλίων της Α! vol. 1, χθές βγήκαμε να το γιορτάσουμε. Έτσι, πήγαμε μια βόλτα στο Χαλάνδρι και ήπιαμε τα cocktail μας στο Mona's. Υπέροχος χώρος, άψογη εξυπηρέτηση, φοβερά cocktail!!! Αν δεν έχετε πάει, σας το προτείνουμε ανεπιφύλαχτα...

Στα γενέθλια μου φόρεσα ένα απλό μαύρο φόρεμα Zara με λεπτομέρειες από χρυσά studs στον λαίμο και στην πίσω πλευρά του φορέματος. Το μαύρο φόρεμα αποτελεί βασικό κομμάτι για την ντουλάπα κάθε γυναίκας, αφού είναι ευκολοφόρετο. Χθές, το συνδύασα με πλατφόρμες σε χρώμα nude και μαύρη, κλασσική τσάντα Chanel.

Φόρεμα Zara (summer 2012), nude πλατφόρμες

Τσάντα Chanel

Ευχαριστώ Ε για την όμορφη χθεσινή βραδιά... Ευχαριστώ και την οικογένειά μου για το συμβολικό δώρο που βρήκα το πρωί στο δωμάτιο μου...


Α!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου